HABERLER

27.04.2022

KADIN FUTBOL

Mesut Kır: “Galip geldiğimiz için çok mutluyuz”

“İki hafta sonra galip geldiğimiz için çok mutluyuz. On kişi mücadele ettik ancak sahada mücadele eden oyuncular, oyuna sonradan katılanlar ve saha kenarındakiler bu maçı kazanmayı çok istediler. Gerçekten de ihtiyacımız vardı. İlk maçta Bitexen 1207 Antalyaspor Kadın FK’ya üstün oynadığımız halde kaybetmiş ve çok üzülmüştük. Oyuna çok sadık kaldı oyuncular. Verdiğimiz taktiklere uydular. Ne çalıştıysak onu görmek benim açımdan çok keyifli. Herkesin ayağına sağlık. Biz tecrübeli bir takımız. Bunun yanında genç oyuncularımız da var. Onları bugün kullandık. Gelecek adına umutlu olduğumu söyleyebilirim. Ufak tefek kazalar oluyor ancak sonunda camiamızı şampiyonlukla gururlandıracağız.”