HABERLER

25.04.2022

FUTBOL

Josef de Souza: “Taraftarlarımızdan özür diliyorum”

“Rakibimiz özellikle ilk yarıda daha iyiydi ve dikkatliydi. Biz ilk yarıda uyuduk, rakip de bizi cezalandırdı. İkinci yarıdaki çabalarımız yeterli olmadı. Rakip takım galibiyeti hak etti. Çalışmak zorundayız. Yeni sisteme adapte olmak durumundayız. Taraftarlarımızın desteğini skora yansıtamadık. Bu sezon kötü geçiyor. Sonuçlar istediğimiz gibi değil. Pes etmedik, devam edeceğiz. Taraftarlarımızdan özür diliyorum.”