Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’de GZT Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla devam etti.
Basına kapalı idman, 1 saat sürdü.Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël'in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşuları, istasyon koşuları ve stretchinng çalışmasıyla başlayan idman, uygulanan taktik programın ardından sona erdi.
Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de GZT Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, yarın (16 Nisan) saat 13.00’te BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştireceği çalışmayla tamamlayacak, ardından havayoluyla Giresun’a giderek kampa girecek.

