HABERLER

15.04.2022

FUTBOL

GZT Giresunspor Maçı Hazırlıkları Devam Ediyor

Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’de GZT Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla devam etti.

Basına kapalı idman, 1 saat sürdü.

Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël'in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşuları, istasyon koşuları ve stretchinng çalışmasıyla başlayan idman, uygulanan taktik programın ardından sona erdi.

Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de GZT Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, yarın (16 Nisan) saat 13.00’te BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştireceği çalışmayla tamamlayacak, ardından havayoluyla Giresun’a giderek kampa girecek.