HABERLER

03.04.2022

FUTBOL

Valentin Rosier: “İyi oynadık”

“İyi bir iş çıkardık. Yeni bir hocamız var. Oyunla ilgili değişiklikler yaptık. Bugünkü maç özelinde yeni sistemin meyvelerini topladık. Yeni sistemden memnun kaldık. Bu sistem üzerine çalışmamız gerek. Herkes hocayla güzel bir iletişim kurdu. Aynı dili konuştuğumuz için hocayla karşılıklı diyalog kurabiliyoruz. Daha yapabileceğimiz birçok şey var. Takım iyi oynadı, sistemin gereğini yaptı. Bugün gol atma şansı bendeydi. Gol attığım için mutluyum. Ghezzal’ın asisti çok değerliydi. Ne yaptıysak takım olarak beraber yaptık.”