HABERLER

02.04.2022

KADIN FUTBOL

Mesut Kır: “İyi bir maç oldu”

“Rakibi tebrik etmek istiyorum, çok iyi mücadele ettiler. Biz maça iyi hazırlandık ancak iyi başlayamadık. Oyunun istediğimiz bölümlerinde topa sahip olamadık. Pozisyon vermedik ama istediklerimizi ortaya çıkartamadık. İkinci yarıya daha dengeli başladık. Oyuncularım reaksiyon gösterdi, onlara teşekkür ederim. İyi bir maç oldu. Bizi destekleyen taraftarlarımıza da teşekkür ediyorum. Milli arayı iyi değerlendirip daha çok çalışıp geri kalan maçları kazanmayı hedefliyoruz.”