Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Mersin Beşiktaşlılar Derneği’nin 30. kuruluş yıl dönümü vesilesiyle düzenlenen baloda Mersinli Beşiktaşlılarla bir araya geldi.
Mersin Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Ufuk Onuk’un ev sahipliğinde düzenlenen baloda; Asbaşkanımız Emre Kocadağ, TFF, UEFA ve Kamu Kurumları İle İlişkilerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Kemal Erdoğan, Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban ile Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer de yer aldılar.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, baloda yaptığı konuşmada, Mersin’in Beşiktaşlıların oldukça etkili olduğu bir şehir olduğunu ifade ederek Mersin Beşiktaşlılar Derneği’nin 30. kuruluş yıl dönümünü tebrik etti ve dernek yönetimine çalışmalarında başarılar diledi.
Çebi, sıcak bir ortamda gerçekleştirilen baloda Mersinli Beşiktaşlılarla sohbet etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
30.03.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Mersinli Beşiktaşlılarla Buluştu
Diğer Haberler
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00

