Başkanımız Ahmet Nur Çebi; Türkiye Harp Malülü Gaziler, Şehit ve Dul Yetimleri Derneği Genel Başkanı Mustafa Işık, Merkez Yönetim Kurulu üyeleri ile İstanbul Şube Başkanı Önder Çelik ve Yönetim Kurulu Üyelerini Vodafone Park’taki makamında ağırladı.
Mustafa Işık, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Haftası onuruna hazırladıkları kamu spotuna vermiş olduğu destek için Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye teşekkür ederek günün anısına plaket takdim etti.
HABERLER
24.03.2022
GÜNCEL HABERLER
Türkiye Harp Malülü Gaziler, Şehit ve Dul Yetimleri Derneği Genel Başkanı ve Yöneticilerinden Kulübümüze Ziyaret
Diğer Haberler
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00

