Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Genel Sekreter ve İcra Kurulu Başkanımız Ahmet Mesut Urgancılar, Vodafone Park ve Dernekler Sorumlusu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban ile Dernekler Koordinatörümüz Emin Biber, Bursa Beşiktaşlılar Derneği’nin 1993 yılından bu yana her ayın ilk çarşambasında düzenlediği geleneksel yemeğine katıldı.
Bursa Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Serhan Şalk’ın ve dernek üyelerinin ev sahipliğinde düzenlenen yemeğe; Bursa ilçelerinin yanı sıra, İzmir, Bandırma, Balıkesir, Sakarya, Silivri, Avcılar Dernek Başkanları ile yönetim kurulu üyeleri ve taraflarımız eşlik etti.
Birlik ve beraberliğimizin güzel bir örneğinin sergilendiği gecede, marşlar söylendi ve “Şampiyon Beşiktaş” tezahüratı yapıldı.
HABERLER
10.03.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Bursa Beşiktaşlılar Derneği’nin Geleneksel Yemeğine Katıldı
Diğer Haberler
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00

