HABERLER

07.03.2022

FUTBOL

Serdar Saatçı: “Girdiğimiz pozisyonları değerlendirmemiz gerekiyor”

“İlk yarıya nazaran ikinci yarı daha iyiydik. Ufak tefek hatalarım oldu ancak ikinci yarıda toparladığımı düşünüyorum. Takım olarak çok pozisyona giriyoruz bunları sonuçlandırmamız gerekiyor. Haftaya önemli bir maçımız var. Elimizden geleni yapacağız. Rakip kim olursa olsun sahaya çıktığımızda Beşiktaş’ı en iyi şekilde temsil etmeye çalışırız. Galatasaray maçında da forma bulursam elimden geleni yapacağım.”