HABERLER

07.03.2022

FUTBOL

Güven Yalçın: “Elimden geleni yapıyorum”

“Kendi performansımı iyi buluyorum ancak önemli olan takımın performansı. İlk yarıda iyi bir bölüm yakaladık. Arka arkaya şans da bulduk. İkinci yarıda da aynı şekilde devam etmek istedik. Çok basit goller yedik. Sonra 2-2'yi bulduk. Çok pozisyon bulamadık ama bulduklarımızı iyi değerlendirdik. Berabere kaldık. İlk 11’de oynamak için elimden geleni yapıyorum. Sahada savaşıyorum, gollerimle takıma yardımcı olmak istiyorum. Kim oynarsa elinden geleni yapacaktır.”