U-15 Akademi Takımımız, hazırlık maçında karşılaştığı İstanbulspor’u 5-0 mağlup etti.
BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri’nde oynanan maça ekibimiz; Deniz Çetinkaya, Asım Efe Işık, Turgay Algur, Kartal Yigit, Yasin Albayrak, Furkan Çiftçi, Arda Arar, Necati Gül, Devrim Şahin, Ozan Sevim ve Ahmet Bircan ilk on biriyle başladı.Maçın ilk yarısını 3-0 önde geçen ekibimiz, sahadan 5-0 galip ayrıldı. Takımımızın gollerini; Arda Arar (2), Ahmet Bircan (2) ve Umut Rıza Aydın kaydetti.

