HABERLER

11.02.2022

FUTBOL

Önder Karaveli: “Kupayı almak istiyoruz”

Teknik Direktörümüz Önder Karaveli, Ziraat Türkiye Kupası’ndaki Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulundu.

“Maçın finalini iyi yaptık. Penaltı atışlarıyla turu atlayan taraf olduk. Oyuncularımı ve ekibimizi kutluyorum. Oyunu güzelleştiren Göztepeli oyuncuları da kutluyorum. Rakipten beklentimiz ön alan baskısıydı. Düşündüğümüz baskı olmadı. Oynama fırsatı bulduk ve merkez orta sahamızdan yardım aldık. İlk yarıda doğru oyun olduğunu düşünüyorum, pozisyonlar da bulduk. İkinci yarıya Josef-Atiba değişikliğiyle başladık. İkinci yarıda topa daha çok sahip olduk. Oyunun yönünü değiştirmede ve pas hızında iyiydik. Yaptığımız değişikliklerin oyuna olumlu katkıları olduğunu düşünüyorum. Kalemizde fazla pozisyon vermedik. Uzatma bölümündeki reaksiyonumuz harikaydı. Fiziksel olarak oyundan kopmadık. Çok daha fazla rakip ceza sahasındaydık. Doğru pozisyon alma ve vuruş noktasında istediğimiz olmadı. Belirlediğimiz penaltılcılar vardı, kalecimiz Ersin de penaltı kurtartma becerisini her geçen gün artırıyor. Kupayı almak istiyoruz.”