Kadın Futbol ve Spor Okulları Direktörümüz Necmettin Çelikhan ile Kadın Futbol Takımları İdari Menajerimiz Deniz Selin Bakkal, teknik ekibimiz ve futbolcularımız, Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nde İzmir’de oynanan Altay maçı sonrasında Ege Beşiktaşlı İş Adamları Derneği Başkanı Mahir Kaplan ve dernek üyeleriyle yemekte bir araya geldi.
Çelikhan ve Bakkal, yemek sonunda Ege Beşiktaşlı İş Adamları Derneği Başkanı Mahir Kaplan’a Beşiktaş Vodafone Takımımızın oyuncularının imzaladığı Beşiktaş forması hediye etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.
Ege Beşiktaşlı İş Adamları Derneği Başkanı Mahir Kaplan ise günün anısına, 2020-21 sezonu Turkcell Kadın Futbol Ligi’nde şampiyon olan Beşiktaş Vodafone Takımımıza plaket takdim etti.
HABERLER
08.02.2022
KADIN FUTBOL
Beşiktaş Vodafone Takımımız, Egeli Taraftarlarımızla Yemekte Buluştu
Diğer Haberler
- Kadın Futbol Takımımızın Yabancı Sporcularına Milli Davet 25.05.2026 12.58.00
- Kadın Futbol Takımımızın Sporcularına Milli Davet 22.05.2026 19.56.00
- Prolift Giresun Sanayispor:0 Beşiktaş:6 21.05.2026 14.54.00
- Kaptanımız Didem Karagenç 300. Maçına Çıktı 21.05.2026 13.50.00
- Kadın Futbol Takımımızın Sporcularına Milli Davet 18.05.2026 13.22.00

