Futbol A Takımımız, Ziraat Türkiye Kupası’nda Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah yaptığı antrenmanla ara vermeden başladı.
Basına kapalı idman, 1.5 saat sürdü.Teknik Direktörümüz Önder Karaveli’nin yönetiminde yapılan antrenman; dinlenme, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Dünkü maçta oynayan futbolcularımız salonda yaptıkları rejenerasyon çalışmasıyla günü tamamladı. Diğer futbolcularımızın; ısınma koşuları, istasyon koşuları ve stretching çalışmasıyla başladığı idman, taktik programının uygulanmasıyla sona erdi.
Siyah-beyazlılarımız, Göztepe maçı hazırlıklarına, yarın (8 Şubat) saat 11.00’de BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştireceği antrenmanla devam edecek.

