U-14 Akademi Takımımız, hazırlık maçında karşılaştığı İstanbul Gençlergücü’nü 2-0 mağlup etti.
BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Bilal Buğra Genç, Berkay Doğan, Ömer Kaya, Berat Yağız Yıldız, Ali Pağda, Yusuf Berat Karslı, Poyraz Gökekiz, Arda Balık, Efe Varlık, Arda Horoz ve Mustafa Azem Yortaç ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 1-0 önde geçen ekibimiz, sahadan 2-0 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini Ömer Kaya ve Bahadır Öztürk kaydetti.

