U-15 Akademi Takımımız, hazırlık maçında karşılaştığı Fenerbahçe’ye 2-3 mağlup oldu.
BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Deniz Çetinkaya, Asım Işık, Kartal Yiğit, Cumali Gürsel, Turgay Algur, Batuhan Güner, Necati Gül, Furkan Çiftçi, Umut Rıza Aydın, Ahmet Bircan ve Devrim Şahin ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 2-2 eşitlikle geçen ekibimiz, sahadan 2-3 mağlup ayrıldı.
Takımımızın gollerini Ahmet Bircan (2) kaydetti.

