HABERLER

02.02.2022

FUTBOL AKADEMİ

İstanbulspor:1 Beşiktaş:3 (U-17)

U-17 Akademi Takımımız, U-17 Elit Ligi’nin dokuzuncu hafta erteleme maçında deplasmanda karşılaştığı İstanbulspor’u 1-3 mağlup etti.

İBB Şenlikköy Stadı’nda oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Emir Yaşar, Arda Efe Akkurt, Emirhan Kişeçüklü, Efe Can Mete, Mustafa Sarıgözoğlu, Abdülmecid Dönmez, Turgut Arda Görmüş, Sercan Kaya, Arda Berk Özüarap, Şahin Kalınsazlıoğlu ve Muhammed Eren ile başladı.

Müsabakanın ilk yarısını 0-2 önde geçen ekibimiz, sahadan 1-3 galip ayrıldı.

Takımımızın gollerini; Mustafa Sarıgözoğlu, Arda Berk Özüarap ve Abdülmecid Dönmez kaydetti.