HABERLER

18.01.2022

FUTBOL

Ersin Destanoğlu: “Kazanmasını bildik, mutluyuz”

“Kendi adıma iki maçtır güzel gidiyor. Hem benim için hem de takım için iyi, iki maçtır kazanıyoruz. 1-0 kazandık ancak bizim için daha iyi olabilirdi. Maçı daha rahat kazanabilirdik. Son dakikalarda kendi kendimizi baskı altına aldık. Kazanmasını bildik, mutluyuz. Geçen seneden alışkınız, 3 günde oynamaya, deplasmanlara gitmeye. Öznur Kablo Yeni Malatyaspor zor bir deplasman ama bunun üstesinden gelebilecek bir takımız ve bu kaliteye sahibiz. Taraftarımızın beklentisinin altında kaldık, ancak şimdi üçüncü sıraya yükseldik daha ileri çıkacak bir takımız. Yeter ki bir arada sahada elimizden gelen mücadeleyi verelim. Maç maç gidip üç puanları alıp yolumuza devam etmek istiyoruz.”