Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Vodafone Park’taki makamında Boks ve Güreş takımlarımızın sporcularıyla bir araya geldi.
Buluşmada, Asbaşkanımız Fatih Hakan Avşar ile Boks Takımımızın İdari Menajeri Zeki Karalı ve Güreş Takımımızın İdari Menajer Yardımcısı Burhan Özel de yer aldı.
Çebi, sıcak bir ortamda geçen buluşmada, katıldıkları şampiyonalarda derece elde eden sporcularımızı kutladı ve başarılarının devamını diledi.
Buluşma, takımlarımızın kazandıkları kupalarla hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.
HABERLER
14.01.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Boks ve Güreş Takımlarımızla Bir Araya Geldi
Diğer Haberler
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00

