Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de Gaziantep FK ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bir günlük iznin ardından bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı çalışmayla başladı.
Basına kapalı yapılan idman, 1.5 saate yakın sürdü.Futbol Akademi Antrenörlerimizden Halim Okta'nın yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. İdman; ısınma koşuları, istasyon koşuları ve stretching çalışmasıyla başladı. 5’e 2 top kapma çalışması ve dar alanda minyatür kale maçla devam eden antrenman, çift kale maçla tamamlandı.
Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’de Gaziantep FK ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, yarın (12 Ocak) saat 12.00’de yapacağı çalışmayla devam edecek.

