U-19 Akademi Takımımız, U-19 Gelişim Ligi’nin 10. haftasında Göztepe’yi 4-0 mağlup etti.
Müsabakayı; Futbol Altyapı ve Tüm Branşlar Spor Okullarından Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Fırat Fidan, Beşiktaş Futbol A.Ş. Genel Müdürümüz Ceyhun Kazancı, Futbol Akademisi Gençlik Gelişim Teknik Sorumlumuz Mehmet Ekşi, U-19 Akademi Takımımızın Teknik Sorumlusu Önder Karaveli ile U-19 Akademi Takımımızın Antrenörü Serdar Topraktepe takip etti.BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Göktuğ Baytekin, Serkan Emrecan Terzi, Okan Ağrap, Berkay Vardar, Emirhan İlkhan, Demir Ege Tıknaz, Koray Yağcı, Cemal Azad Demir, Burak Selver Yıldız, Necati Bilgiç ve Badra Cisse ile başladı.
Siyah-beyazlılarımız, ilk yarısını 0-0 eşitlikle geçtiği maçtan 4-0 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini; Halil Çiçek, Koray Yağcı (2) ve Kadircan Bilikli kaydetti.
U-19 Akademi Takımımız, Göztepe galibiyetiyle puanını 25’e yükselterek namağlup liderliğini sürdürdü.

