HABERLER

22.12.2021

FUTBOL

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Futbol Takımımızla Akşam Yemeğinde Buluştu

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Spor Toto Süper Lig’deki Göztepe maçı için BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde kamp yapmakta olan Futbol A Takımımız ile akşam yemeğinde bir araya geldi.

Yemekte, Beşiktaş Futbol A.Ş. Genel Müdürümüz Ceyhun Kazancı da yer aldı.

U-19 Akademi Takımımızın Teknik Sorumlusu Önder Karaveli, teknik ekibimiz ve futbolcularımızla sohbet eden Çebi, siyah-beyazlılarımıza Göztepe maçında başarılar diledi.