HABERLER

19.12.2021

FUTBOL

Önder Karaveli: “Maçı kazanamasak da oyunu kazandık”

“Bugün buraya kazanmak için geldik. Bütün planlarımızı kazanmak üzerine yapmıştık. Kazanırken de seyredenlere iyi bir futbol seyrettirmek istiyorduk. Oyuncularım, maçta istediğim, planladığım hemen hemen her şeyi yaptılar. Topa sahip olmayı hedeflemiştik. Topa sahip olup hızlı yön değiştirdiğimizde Fenerbahçe’nin savunma düzenini bozup boşluklar bulabileceğimizi düşünüyorduk. Bunların büyük çoğunluğu oldu. Planladığımız hemen hemen her şey oldu. Tek eksik kalan maçı kazanmak oldu. Takımımızın bugün oyunu kazandığını düşünüyorum. Maçı kazanamasak da oyunu kazandık. Oğuzhan çok kıymetli bir oyuncu. Geçen haftadan daha fazla süre verdik. Bu süreyi çoğaltacaktır. Başlangıç oyuncusu olmayı sonuna kadar hak eden bir oyuncu. Oyuna girenlerin katkısı oldu. İki kere geriye düşmemize rağmen böyle güçlü bir takım ve taraftar önünde, oyundan vazgeçmeyen, Beşiktaş ruhu ile oynayan ve beraberliği yakalayan oyuncularıma teşekkür ederim. Oynanan oyun demek ki onları mutlu ediyor. Beşiktaş taraftarı vazgeçmeyen, kazanamasa bile mücadele eden oyuncu ve antrenör topluluğuna her zaman destek olmuştur. Onlar bugün burada olmasalar bile manevi güçlerini hissettik. Beşiktaş taraftarına desteklerinden dolayı teşekkür ederim. Beşiktaş daha iyi olacaktır ve daha iyilerini yapacaktır. Çünkü çok iyi bir oyuncu grubuna sahibiz. İki haftadır şunu görüyoruz. Geriye düşmesine rağmen vazgeçmeyen oyunun sonuna kadar zorlayan bir Beşiktaş var.”