HABERLER

19.12.2021

FUTBOL

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Futbol Takımımıza Başarılar Diledi

Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında, bugün saat 19.00'da Ülker Stadyumu FB Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde Fenerbahçe ile karşılaşacak.

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Fenerbahçe maçı için BJK Nevzat Demir Tesisleri’nden ayrılan siyah-beyazlılarımıza başarılar diledi.

Öte yandan bir grup taraftarımız, sevgi tezahüratları ve meşalelerle takımımızı maçın oynanacağı stadyuma uğurladı.