U-19 Akademi Takımımız, U-19 Gelişim Ligi’nin 9. haftasında deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldı.
Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Göktuğ Baytekin, Burak Selver Yıldız, Badra Cisse, Aytuğ Batur Kömeç, Serkan Emrecan Terzi, Demir Ege Tıknaz, Emirhan İlkhan, Berkay Vardar, Emirhan Delibaş, Cemal Azad Demir ve Koray Yağcı ile başladı.Siyah-beyazlılarımız, müsabakadan golsüz eşitlikle ayrıldı.

