Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nin 1. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde sürdüren Beşiktaş Vodafone Takımımız ile bir araya geldi.
Buluşmada, Beşiktaş Futbol A.Ş. Genel Müdürümüz Ceyhun Kazancı ile Kadın Futbol ve Spor Okulları Direktörümüz Necmettin Çelikhan da yer aldı.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Beşiktaş Vodafone Takımımızın Teknik Direktörü Mesut Kır ile teknik ekibimize ve sporcularımıza Fenerbahçe maçında başarılar diledi.
HABERLER
16.12.2021
KADIN FUTBOL
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımımızla Buluştu
Diğer Haberler
- Kadın Futbol Takımımızın Yabancı Sporcularına Milli Davet 25.05.2026 12.58.00
- Kadın Futbol Takımımızın Sporcularına Milli Davet 22.05.2026 19.56.00
- Prolift Giresun Sanayispor:0 Beşiktaş:6 21.05.2026 14.54.00
- Kaptanımız Didem Karagenç 300. Maçına Çıktı 21.05.2026 13.50.00
- Kadın Futbol Takımımızın Sporcularına Milli Davet 18.05.2026 13.22.00

