Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile Asbaşkanımız Fatih Hakan Avşar, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla Amatör Şubeler Direktörümüz Atakan Zengin, Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı Genel Menajerimiz Erdem Göksel, İdari Menajerimiz Handan Karatekin, Antrenör-Oyuncumuz Kaan Dalay, teknik ekibimiz ve sporcularımız ile Süleyman Seba Spor Salonu’nda bir araya geldi.
Çebi, sıcak bir ortamda gerçekleşen buluşmada, Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımıza başarılar diledi ve takımımızı temsilen sporcumuz Suphiye Dağ’a çiçek takdim etti.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, buluşmanın sonunda Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımızla hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
03.12.2021
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımızla Buluştu
Diğer Haberler
- Tan Taşçı’dan “İyiliğe Kanat Aç, Eğitime Güç Kat” Kampanyasına Destek 27.06.2026 21.53.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00

