U-17 Akademi Takımımız, U-17 Elit Ligi’nin dördüncü haftasında karşılaştığı Kocaelispor’u 6-2 mağlup etti.
BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Ferhat Çiçek, Arda Efe Akkurt, Baran Kalkavan, Fahri Kerem Ay, Yakup Arda Kılıç, Berkay Kençtemur, Mustafa Sarıgözoğlu, Abdülmecid Dönmez, Arda Yılman, Turgut Arda Görmüş ve Muhammed Eren ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 3-1 önde geçen ekibimiz, sahadan 6-2 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini Mustafa Sarıgözoglu, Abdülmecid Dönmez, Berkay Kenctemur, Fahri Kerem Ay, Onur Uğurlu ve Arda Yılman kaydetti.

