Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında, bugün saat 19.00'da Vodafone Park’ta GZT Giresunspor ile karşılaşacak.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, GZT Giresunspor maçı için Vodafone Park’a hareket etmek üzere BJK Nevzat Demir Tesisleri’nden ayrılan Futbol A Takımımıza başarılar diledi.
HABERLER
27.11.2021
FUTBOL
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Futbol Takımımıza Başarılar Diledi
Diğer Haberler
- Futbolcularımız Performans Testinden Geçti 28.06.2026 14.24.00
- Futbol A Takımımızda Sezon Öncesi Rutin Sağlık Kontrolleri Başladı 28.06.2026 13.58.00
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00

