U-19 Akademi Takımımız, U-19 Gelişim Ligi’nin 5. haftasında GZT Giresunspor’u 2-0 mağlup etti.
Müsabakayı, Beşiktaş Futbol A.Ş. Genel Müdürümüz Ceyhun Kazancı, Futbol A Takımımızın Yardımcı Antrenörü Ozan Köprülü ile futbolcularımız Güven Yalçın, Ersin Destanoğlu ve Serdar Saatçı da takip etti.BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Emre Bilgin, Egemen Tutar, Badra Cisse, Aytuğ Batur Kömeç, Serkan Emrecan Terzi, Berkay Vardar, Cemal Azad Demir, Halil Çiçek, Necati Bilgiç, Emirhan Delibaş ve Semih Kılıçsoy ile başladı.
Maç boyunca üstün bir performans sergileyen ekibimiz, ilk yarısını 1-0 önde geçtiği maçtan 2-0 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini; Cemal Azad Demir (P) ve Emirhan İlkhan kaydetti.

