U-17 Akademi Takımımız, U-17 Elit Ligi’nin üçüncü haftasında karşılaştığı Medipol Başakşehir’i 1-2 mağlup etti.
Balat Suni Çim Sahası’nda oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Emir Yaşar, Arda Efe Akkurt, Efecan Mete, Berkay Kençtemur, Mustafa Sarıgözoğlu, Abdülmecid Dönmez, Arda Yılman, Turgut Arda Görmüş, Sercan Kaya, Muhammed Eren ve Alper Özdemir ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 1-0 geride geçen ekibimiz, sahadan 1-2 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini rakip kendi kalesine ve Mustafa Sarıgözoğlu kaydetti.

