Başkanımız Ahmet Nur Çebi, TED Edirne Koleji’nde düzenlenen söyleşide; Türk Eğitim Derneği Genel Başkanı Selçuk Pehlivanoğlu, TED Edirne Koleji Kurucusu Nesim İba ile TED Edirne Koleji’nin idarecileri, öğretmenleri ve öğrencileri ile bir araya geldi.
Çebi, sıcak bir ortamda geçen söyleşide “Takım Olmak” başlıklı bir konuşma yaptı. Çebi, birlikte çalışmanın önemine vurgu yaptığı konuşmasında, Futbol A Takımımızın geçen sezon elde ettiği çifte şampiyonluğun nasıl kazanıldığı ile ilgili olarak öğrencilere örnekler verdi.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, etkinliğin sonunda, okulun idarecileri, öğretmenleri ve öğrencileriyle günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
12.11.2021
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, TED Edirne Koleji’nde Söyleşiye Katıldı
Diğer Haberler
- Tan Taşçı’dan “İyiliğe Kanat Aç, Eğitime Güç Kat” Kampanyasına Destek 27.06.2026 21.53.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00

