Asbaşkanımız Emre Kocadağ, Trabzonspor maçının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
“Bugün kazanmak istiyorduk. Milli araya moralimiz bozuk şekilde giriyoruz. Sezon başından beri sakatlıklar nedeniyle bir türlü tam kadro halinde oynayamadık. Milli ara bize iyi gelecektir. İyi günlerde konuştuğumuz gibi kötü günlerde de konuşmalıyız. Taraftarlarımız bizden daha iyisini bekliyor. Hocamıza ve oyuncularımıza güveniyoruz. İyi bir takımız. Kaybediyoruz ama kötü oynamıyoruz. Toparlanıp puan farkını azaltmak ve şampiyonluğu göğüslemek istiyoruz. Geçen sezon da geriye düşmüştük. Lig uzun bir maraton. Takımımız geçen sezon yaptıklarının üzerine koyacak kapasitede. Camiamız inanmaya ve destek olmaya devam etsin. Bu zor günleri atlatacağız. Kaybedilmiş bir şey yok. Lige yeniden tutunacağız ve yarışın içinde olacağız. Kaybettiğimiz bir şey yok ama kazanacağımız çok şey var.Hakemlerin vücut dillerinden önümüzü kesmek için bir şeyler yaptıklarını anlıyoruz. Hakemler bir bahane değil ama onların da kendilerini geliştirmeleri lazım. Elimizdeki hakem malzemesi bu, yapacak bir şey yok. Bize karşı organize bir ekip var. Milli arayı iyi değerlendirecek ve bunların da üstesinden geleceğiz.”

