Milli güreşçimiz Yasemin Adar, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları’nda, 76 kg üçüncülük maçında Kırgız rakibi Aiperi Medet Kyzy’i tuşla yenerek bronz madalyanın sahibi oldu.
Olimpiyat tarihimizde, güreş branşında madalya kazanan ilk kadın sporcumuz olarak tarihe geçen ve ülkemize büyük bir gurur yaşatan milli güreşçimiz Yasemin Adar’ı tebrik ederiz.
Beşiktaş JK
HABERLER
02.08.2021
KULÜP AÇIKLAMALARI
Güreşte Olimpiyat Madalyası Kazanan İlk Kadın Sporcumuz Olan Yasemin Adar’ı Tebrik Ederiz
Diğer Haberler
- Başkanımız Serdal Adalı’dan Açıklamalar 26.06.2026 15.02.00
- Erkek Basketbol Takımımız Yeniden EuroLeague’de 26.06.2026 14.33.00
- Divan Kurulu Toplantısı 4 Temmuz Cumartesi Günü Yapılacak 19.06.2026 19.16.00
- Kulübümüz, UEFA Kulüp Finansal Kontrol Organı Uyum Anlaşması Sürecini Başarıyla Tamamladı 17.06.2026 18.31.00
- Fenerbahçe SK Başkanlığına Seçilen Aziz Yıldırım'ı Tebrik Ederiz 07.06.2026 22.38.00

