Türkiye Futbol Federasyonu’nun, 21 Aralık 2020 tarihinde resmi internet sitesi aracılığıyla ilan ettiği, sezonun ikinci yarısında uygulanacak statü ve talimatlarda yer alan hükmen mağlubiyet uygulamasının, sporun ruhundaki yarışma, yarışarak kaybetmek ve kazanmak ilkesine aykırı olduğunu düşünüyoruz.
Federasyonumuzun, Covid-19 salgınının olumsuz etkilerini göz önünde bulundurarak statü ve talimatlarda yapmış olduğu değişiklikler, her ne kadar kulüplere birtakım kolaylıklar sağlıyor olsa da bir kulübün Covid-19 nedeniyle sahaya minimum 9 futbolcuyla çıkamayarak hükmen mağlup sayılacak olması, vicdanlara sığmayacak ve telafisi mümkün olmayan maddi ve manevi zararlara sebebiyet verecektir.
Türkiye Futbol Federasyonu’nu almış oldukları bu kararı yeniden gözden geçirmeye davet ediyoruz.
Saygılarımızla,
Beşiktaş JK
HABERLER
22.12.2020
KULÜP AÇIKLAMALARI
Kulübümüzden Açıklama
Diğer Haberler
- Başkanımız Serdal Adalı’dan Açıklamalar 26.06.2026 15.02.00
- Erkek Basketbol Takımımız Yeniden EuroLeague’de 26.06.2026 14.33.00
- Divan Kurulu Toplantısı 4 Temmuz Cumartesi Günü Yapılacak 19.06.2026 19.16.00
- Kulübümüz, UEFA Kulüp Finansal Kontrol Organı Uyum Anlaşması Sürecini Başarıyla Tamamladı 17.06.2026 18.31.00
- Fenerbahçe SK Başkanlığına Seçilen Aziz Yıldırım'ı Tebrik Ederiz 07.06.2026 22.38.00

