Türkiye Güreş Federasyonu’nun 5-7 Nisan tarihleri arasında Kuşadası’nda düzenlediği U-15 Türkiye Grup Şampiyonası’nda; 44 Kg’da Sezgin Koşar ile Umut Erdoğan birinci oldular.
Sporcularımızın aldığı diğer dereceler şöyle;
44 Kg Emirhan İlkyol İkinci
44 Kg Müsahit Atabey Üçüncü
68 Kg Yunus Emre Uyumaz Üçüncü
HABERLER
08.04.2019
GÜREŞ
Güreş Takımımızdan İki Birincilik
Diğer Haberler
- Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Üçüncü Oldu 08.06.2026 17.29.00
- Eyüp Önem ile Abdulsamet Aslantaş, U20 Uluslararası Dumitru Pîrvulescu & Vasile Lorga Güreş Turnuvası'nda 04.06.2026 10.53.00
- Milli Güreşçimiz Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 03.06.2026 22.42.00
- Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu, U17 Avrupa Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 18.05.2026 11.52.00
- Güreş Takımımızın Sporcularından İki Altın ve Bir Bronz Madalya 12.05.2026 16.13.00

