HABERLER
20.03.2019
DERNEKLER
Ordu Beşiktaşlılar Derneği’nden 116. Yıl Kutlaması
Ordu Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Korkut Karakoç ve dernek üyeleri, Kulübümüzün 116. kuruluş yıl dönümü ile derneklerinin 4. kuruluş yıl dönümünü Gölköy İmam Hatip Orta Okulu’nda düzenledikleri sosyal sorumluluk projesiyle kutladılar.
Diğer Haberler
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Kongre Üyeleri Derneği’nin Düzenlediği Geceye Katıldı 08.06.2026 15.16.00

