Türkiye Şampiyonası finalinde Fenerbahçe Koleji'ni 81-41 yenerek şampiyon olan Genç Kız Basketbol Takımımız kutlama yemeğinde bir araya geldi.
Etiler Harvard Cafe'de düzenlenen kutlama yemeğine; Basketbol Genel Direktörümüz Yiğiter Uluğ, Genç Kız Basketbol Takımımız Baş Antrenörü Ahmet Yıldırım, teknik kadro ve oyuncularımız katıldı.
HABERLER
25.05.2015
GÜNCEL HABERLER
Türkiye Şampiyonu Genç Kız Basketbol Takımımıza Kutlama Yemeği
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

