Başantrenörümüz Ahmet Kandemir, NSK Eskişehir Basket maçını değerlendirdi.
“Kolay gözükse de zor bir maç oldu. İlk yarı ve ikinci yarı zorlandığımız anlar oldu. Skorer oyuncularımızın ön plana çıkmasıyla maçı kazanmasını bildik. Fakat Ryan Broekhoff'un performansının düşük olduğu dönemlerde ribaundlarda sıkıntı yaşıyoruz ve bunu bugün yine gördük. Geçen sezon kısa ve uzun oyuncularımız çok sayıda ribaund alıyordu ve bir oyuncumuz kötü oynasa da ribaundlarda sıkıntı yaşamıyorduk. Bu sezon daha farkı bir yapıdayız. Bu pozisyonda bu sıkıntımız çözmek için ciddi ribaund alma özelliği olan bir oyuncu transferi düşünebiliriz. Şimdi önümüzde Torku Konya maçı var. Banvit ve Eskişehir maçlarından sonra o maçı da kazanırsak hedeflerimiz doğrultusunda devam etmiş olacağız. Amacımız o maçı da kazanmak.”HABERLER
25.12.2014
BASKETBOL
Ahmet Kandemir: ‘Zor bir maç oldu’
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

