Başantrenörümüz Ahmet Kandemir, Szolnoki Olaj maçından sonra açıklamalarda bulundu.
“Bizim için onemli bir maçı kazandık. Karşılaşmaya iyi başladık ama ikinci devre istediklerimizi sahaya yansıtamadik. Rakibimiz karşısında grupta avantaj sağlamak ve grubu ilk 2’de bitirmek için kazanmamız lazımdı. Oyunun sonunda tecrübemizle sahadan galibiyetle ayrılan taraf olduk. Biraz takım üzerinde yorgunluk var ve bu sahaya yansıyor. Holland’ın da sakatlanması bizim rotasyonda sıkıntı yaşamamıza neden oldu. Sonuç olarak ilk çeyrek hariç iyi bir top oynamadık ama maçı kazanarak grupta ilk yarıyı 4 galibiyetle bitirmiş olduk. Babasının rahatsızlığı nedeniyle bugün aramızda olamayan yöneticimiz Hakan Özköse'ye bu galibiyet inşallah biraz moral olmuştur. Kendisi aramızda olmak isterdi ama İstanbul'da kalması gerekti. Babasına da acil şifalar diliyorum.”HABERLER
11.11.2014
BASKETBOL
Ahmet Kandemir: 'Tecrübemizle kazandık'
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

