HABERLER

26.02.2007

Atletizm’de Altıncı Olduk

Atletizm Takımımız, Türkiye Kulüplerarası Yıldızlar Salon Ligi’ni 6. sırada tamamladı. Nurdem Aksu, üç adım atlamada Türkiye Şampiyonu oldu.

Ligde son koşular İzmir’de yapıldı. Siyah Beyazlılarımız, 82 puanla ligi 6. sırada tamamladı.
İzmir’de yapılan koşularda Nurdem Aksu üç adım atlamada Türkiye Şampiyonu olurken, diğer Atletlerimiz şu sonuçları aldı:
Nurdem Aksu   Üç Adım Atlama  (11.20 m)  Türkiye Şampiyonu
Tuğba Karadaş Uzun Atlama  (4.83 m)  Türkiye İkincisi
Neslihan Koç  Yüksek Atlama (1.45 m)  Türkiye Dördüncüsü
Sena Hıdırlar   60 Metre   (8.53)  Türkiye Altıncısı
Yeliz Karataş  Gülle Atma  (7.33 m)  Türkiye Sekizincisi
Zühre Ataselim 60 Metre Engelli (11.64)  Türkiye Dokuzuncusu  

Diğer Haberler