Masa Tenisi Takımımız, Süper Lig ikinci devre ikinci turnuvasında oynadığı 3 karşılaşmayı da kazandı.
24-25 Şubat tarihlerinde Kocaeli Seka Spor Salonu'nda yapılan müsabakalarda Takımımız, Yeşilyurt'u 5-0, TED İstanbul Koleji'ni 5-2 ve Tofaş'ı da yine 5-2 mağlup etti. Masa Tenisi Takımımız, bu galibiyetlerin ardından puanını 30'a yükselterek 3. sıraya yerleşti.