HABERLER

25.02.2007

Dicle Üniversitesi:2 - Beşiktaş:3

Bayan Voleybol Takımımız, ikinci etabın 1. haftasında konuk olduğu Dicle Üniversitesi'ni 3-2 mağlup etti.

Diyarbakır'da oynanan mücadele büyük bir çekişmeye sahne oldu. Karşılaşmanın ilk iki setini 24-26 ve 22-25'lik skorlarla kazanıp 2-0 öne geçen Siyah-Beyazlılarımız, sonraki iki seti 25-23 ve 25-21'lik skorlarla rakibine kaptırdı. 2-2 eşitlik sonrasında oynanan tie break setini 15-9 önde bitiren Bayanlarımız, zorlu mücadeleyi 3-2 kazanarak ikinci etaba iyi bir başlangıç yaptı.

Diğer Haberler