HABERLER

23.02.2007

Takımımız Trabzon’da

Yarın Trabzonspor ile oynayacağı maç için Trabzon'a giden Futbol Takımımız'ı bir grup taraftarımız karşıladı. 

Havaalanı çıkışında taraftarlarımızın karşıladığı Takımımız, daha sonra Maçka bölgesindeki Sümela Hotel’e geçti ve yarın (24 Şubat) Hüseyin Avni Aker Stadı’ndaki karşılaşmanın başlama saatini beklemeye başladı.
Kaptanımız İbrahim Üzülmez, Trabzonspor maçlarının her zaman zor olduğunu belirterek, “Deplasman fobimizi bu maçta atlatmak istiyoruz. Şampiyon olmak istiyorsak deplasmanda da maçlarımızı kazanmamız gerekiyor. Trabzon'dan iyi bir sonuçla döneceğimize inanıyorum'' diye konuştu.



Diğer Haberler