Estonya'nın Tartu şehrinde düzenlenen Baltık Kupası yarışmasına katılan Ritmik Jimnastik Takımımız, Türkiye'ye 2 altın ve 2 gümüş madalya ile döndü.
Antrenörlerimiz Vera Malakhovska, Natalia Malakhovska ve Asuman Akova eşliğinde Estonya'ya giden Cansu Koyutürk, Nazlı Kansu, Serenay Yaşar, Naz Gedizşener, Ezgi Bozdemir ve Berfin Bilken'den oluşan Ritmik Jimnastik Takımımız, 5'li kurdele serisiyle altın madalya kazandı. Bireysel yarışmalarda ise Yıldızlar kategorisinde Naz Gedizşener çember aletinde altın madalya, ip ve top aletlerinde gümüş madalya elde etti.Türkiye'nin yanı sıra Estonya, İspanya, Litvanya, Beyaz Rusya, Rusya, Ukrayna, Almanya, Azerbaycan, Finlandiya, Yunanistan ve İsveç takımlarının katıldığı yarışmanın en başarılı takımı olan Beşiktaşımız, katıldığı bütün uluslararası yarışmalardan madalya ile dönme geleneğini bu defada bozmadı.
