28 Ocak 2007'de yapılan Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantımız’da, Kurullarımız’da görev almak üzere seçilen üyelerimiz mazbatalarını aldı.
Divan Kurulu Lokalimiz’de gerçekleştirilen mazbata töreninde Yönetim Kurulu Üyemiz Hüseyin Yücel ve Divan Kurulu Başkanımız Şeref Nasır da hazır bulundu. Denetleme, Disiplin, Seçme-Sicil ve Tarih-Müze Kurullarımız’a seçilen üyelerimizin mazbata aldığı törende, Kurullarımız’ın tanıtımının ardından bir konuşma yapan Divan Kurulu Başkanımız Şeref Nasır, “Kulübümüz adına herkese görevinde başarılar diliyorum” dedi. Üyelerimiz törenin ardından çalışmalarına hemen başladı.