Denizlispor maçına hazırlanan Futbol Takımımız, günün ilk idmanında hücum organizasyonları çalıştı.
Milli ve sakat futbolculardan yoksun çalışan Ekibimiz’de Ali Güneş ve Kleberson’un tedavilerine devam edildi. İbrahim Akın, Gökhan Zan, Nobre, Fahri Tatan ve Bobo ise takımdan ayrı düz koşu yaptı.Antrenmana katılan diğer oyuncularımız ise toplu olarak yapılan ısınmanın ardından hücum varyasyonları çalıştı. Üçlü hücum organizasyonları ve kanat çalışması yapan Siyah Beyazlılarımız, çift kale maçla günün ilk çalışmasını tamamladı.
Ekibimiz, günün ikinci antrenmanını saat 15.00’da yapacak.
