HABERLER

02.02.2007

Basketbolda Derbi Heyecanı

Beşiktaş Cola Turka Erkek Basketbol Takımımız, Beko Basketbol Ligi’nin 17. haftasında Fenerbahçe Ülker’i 4 Şubat Pazar günü BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi’nde konuk edecek. Dev derbi saat 13.00’da başlayacak. Maç öncesi internet sitemize konuşan Coachumuz Murat Didin, \\"Taraftarlarımızı tribünleri doldurmaya davet ediyoruz\\" dedi. 

BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi bu hafta sonu dev bir mücadeleye daha ev sahipliği yapacak. Beko Basketbol Ligi’nin en iddialı iki takımını karşı karşıya getirecek derbide Siyah Beyazlılarımız’ın hedefi mutlak galibiyet…
4. sırada bulunan Ekibimiz, bu maçtan galibiyetle ayrıldığı takdirde üçüncü Fenerbahçe ile arasındaki 2 puanlık farkı kapatacak ve Fenerbahçe’ye sezonun üçüncü mağlubiyetini tattıracak. Akatlar’da alacağımız galibiyet, puan hesaplarının yanısıra aynı zamanda play-offlar’a da eşitlik getirecek.
Beşiktaş Cola Turka Erkek Basketbol Takımımız’ın 28 puanla 4. sırada yer aldığı Beko Basketbol Ligi’nde Fenerbahçe 30 puanla 3. basamakta bulunuyor. Siyah Beyazlılarımız’ın 12 galibiyeti 4 de mağlubiyeti bulunurken, sarı lacivertlilerin 14 galibiyet, 2 mağlubiyeti var. Ekibimiz bugüne kadar rakiplerine 1196 sayı atarken, kendi potasında 1110 sayı gördü. Fenerbahçe Ülker ise attığı 1295 sayıya karşılık 1102 sayı yedi.
Zorlu derbi öncesi görüşlerini aldığımız Coachumuz Murat Didin ilk yarı itibariyle bir çok sıkıntı ile uğraştıklarını söylerken, “Sezonun ilk periyotunda yaşadığımız sakatlıklardan dolayı önemli sorunlarla uğraştık. Bugün itibariyle ilk 4 içinde bulunmaktan ve şu ana kadar sergilediğimiz performanstan memnunuz. Bu süreçte Jamel Thomas’ın yaşadığı sakatlıklar ve Barış Özcan’ın hastalığı bizim için önemli handikapdı. Bütün bunların yanısıra Ostojic ve Sales sezon başında geçirdikleri ameliyatlardan kaynaklanan eksiklerini kapatamadılar. Bütün bu şanssızlıkları diğer oyuncularımızın üstün performansı ile kapatmaya çalıştık. Geçtiğimiz yıl fazla süre şansı bulamayan Erkan, Barış Güney, Arda, Cevher ve Erdal Bibo’da önemli gelişmeler oldu” diye konuştu.
Şu anda eksikleri bulunmadığından da bahseden Didin, “Artık kafamız rahat. Daha istekli ve daha büyük bir performans ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bundan sonraki maçlarda eskisinden daha iyi olacağız” dedi. Bütün taraftarlarımızı Pazar günü Akatlar’a beklediğini de sözlerine ekleyen Coachumuz, “Pazar günü zor bir karşılaşma olacak ama kazanmak zorundayız. Bir numaralı oyuncumuz olan Beşiktaş taraftarlarının da böylesi önemli bir günde ve bundan sonra play offlara kadar olan süreçte tam katılımlarıyla daha üst seviyeye çıkmak için çaba vereceğiz. Şu anda Takımımız tam anlamıyla maça konsantre olmuş durumda. Havamız iyi. Hiçbir problemimiz yok. Rakibimizi bekliyoruz” şeklinde konuştu.

Diğer Haberler