HABERLER

01.02.2007

Beşiktaş Kaymakamı’ndan Başkanımız’a Ziyaret

Beşiktaş Kaymakamı Nihat Nalbant, Başkanımız Yıldırım Demirören'i Akaretler’deki Kulüp Binamız'da ziyaret ederek, ikinci dönem Başkanlığa seçilmesi nedeniyle tebrik etti.

Yönetim Kurulu Üyelerimiz Ertuğrul Kumcuoğlu, Kenan Öner, Numan Ceylan ve M. Mario Berk’in de bulunduğu ziyarette Nihat Nalbant, Başkanımız’a ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz’e yeni dönemde başarılar diledi.



 

Diğer Haberler