HABERLER

31.01.2007

Teknik Kadromuzdan Açıklamalar

4-0 kazandığımız Vestel Manisaspor karşılaşması sonrasında Teknik Direktörümüz Jean Tigana ve Takımımız'ın İdari Menajeri Ali Gültiken şu açıklamayı yaptı:

Jean Tigana: "Oyundan çok memnunum. Gol yememek çok önemliydi. Çok gol pozisyonuna girdik. Kalitesi yüksek bir maç oldu. Oyuncularımız da oynadıkları oyundan çok memnunlar. Rakibimizi elemek için önemli bir adım attık. 2. maçta deplasmanda da gol atarsak iyi olur. Maç içinde çok darbe aldık. İyi dinlenmemiz lazım."
Ali Gültiken: "4-0'lık skor rövanş maçı öncesinde büyük avantaj. Takımımız'ın ortaya koyduğu futbol çok güzeldi. Çıkışımız sürüyor. Oyuncularımızın kendilerine güvenleri iyice yerine geldi. Oyuncularımız yaşanan sakatlıkların ardından biraraya gelerek iyi bir ritm yakaladı. Kaliteli bir kadromuz var. Tribünlerimiz uzun süre sonra şampiyonluk şarkıları söylemeye başladı. Bunlar çok önemli. İnşallah bu çıkışımız devam edecek." 

Diğer Haberler